07 września

Lakier Bell Air Flow

Hej dziewczyny :)
Dopiero tydzień minął, a ja już czuję się wyczerpana psychicznie tą całą szkołą. Jakaś masakra. Będę wracać do domu ciemną nocą... No ale dam radę :)
Niestety nie mogę teraz mieć codziennie pomalowanych paznokci :( muszą być obcięte i ewentualnie pociągnięte odżywką. To też ma swoje plusy, bo wreszcie mogę podreperować stan moich szponów. Evelline 8w1 idzie w ruch! xD
Ale znalazłam lakier, którego jeszcze wam nie pokazywałam. Kupiłam go w Biedronce, jest to lakier Bell z serii 'oddychającej'.
W sklepie wydawało mi się że jest bardziej czerwony, nie gustuję w pomarańczach. O ile w butelce jest to ciekawy odcień pomarańczu, to na paznokciach jest to pospolity neon. Poza tym bąbelkuje, bardzo długo schnie, i nie jest zbyt trwały. Nie polubiłam się z nim :(. Zdjęcia nie oddają koloru, bo dziś pada deszcz i nie ma dobrego światła. Na żywo kolor jest bardziej neonowy.


PS. W weekend napiszę notki na zapas, bo mam troszkę więcej czasu. W tygodniu muszę się uczyć i wracam późno. Staram się regularnie przeglądać obserwowane blogi i zaglądać na swojego, ale wiadomo, że pisanie notki zajmuje troszkę czasu. Ale będę pisać dalej. :)



3 komentarze:

  1. bardzo ładny kolorek, szkoda, że z jakością jest gorzej...

    pozdrawiam :)

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor, do Biedronki nie dotarłam podczas tej promocji a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad tym kolorem, jednak ostatecznie zdecydowałam się na soczystą czerwień :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń