31 sierpnia

Paznokcie w bikini. B.11 summer paradise.

Wprawdzie dziś jest ostatni dzień sierpnia i w poniedziałek wszyscy uczniowie (i nauczyciele) wracają do szkół... ale ja jestem studentką, co oznacza, że dla mnie lato jeszcze się nie kończy! (chrzanić praktyki...). Mam jeszcze kilka letnich paznokci, które zamierzam wam pokazać na początku września.

Jak co roku pojechaliśmy z ukochanym nad morze w drugiej połowie sierpnia. Specjalnie na tę okazję ubrałam moje pazurki w różowe bikini, takie jak moje i żółte japonki, na wzór tych należących do Dominika ;) Tak na prawdę już zimą wiedziałam, że moje pazurki na wakacje pojadą w japonkach, nawet rozmawiałam o tym z Anią, właścicielką marki B. loves plates na spotkaniu z marką NCLA. Uwielbiam ten wzór <3





Pazurki w pełnym słońcu na A1 gdzieś na wysokości Kutna ;) Tak na prawdę pierwotnie były całe złote, ale zmieniłam 2 paznokcie na róż w nocy przed wyjazdem, bo tak dużo złota do mnie nie przemawiało.


Do zdobienia użyłam:
złoty holo glitter Orly Bling
różowy Orly Elektropop
żółty Essence The Gel 38 love is in the air
czarny lakier do stempli Born Pretty Store
płytka do stempli B.11 summer paradise
matowy top coat Golden Rose




6 komentarzy:

  1. Bikini idealnie tam się wkomponowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę :D Zabawnie "paznokcie w japonkach" :D Czekam aż moja płytka B11 dojdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje są fajne! No i mega pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Idealne na urlop nad morzem! B.11 jest niezastąpiona na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim zdobieniem się jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń