19 września

Spienione fale. Wakacje z ZuZulą - tydzień szósty.

Witajcie :)
Mam dla was spóźnione mani, bo projekt "Wakacje z ZuZulą" już dawno się skończył. Niestety nie miałam jak podesłać mojej pracy, bo byłam na wakacjach, no i jakoś tak wyszło.. No nic straconego bo w sumie to nie jestem zadowolona z mojej pracy, ale udostępnię ją wam, bo nie była taka zła ;) Poza tym nadchodzi jesień i to już ostatni dzwonek, aby pokazać tak wakacyjne zdobienie.


Tematem ostatniego tygodnia projektu była plaża. Tak się złożyło, że ten tydzień właśnie spędzałam na plaży, choć z innym mani.. ;) Takie zdobienia to zdecydowanie nie jest mój styl, nie czułabym się dobrze idąc z czymś takim na zakupy czy do szkoły. Wolę kwiaty i koronki :D

To co najbardziej podoba mi się w tym zdobieniu, to rozgwiazda 3D. Wygląda jak bardzo popularny teraz sugar effect, który wykonuje się na paznokciach hybrydowych. Jak więc udało mi się zdobić coś takiego na zwykłym lakierze? Nic prostszego, użyłam piaskowego lakieru, a w zasadzie dwóch warstw. W tej roli Golden Rose Holiday nr 66 ;)

Spienione fale wykonałam techniką water marble, ale nie klasycznie, bo gdy uzyskałam już białą warstwę na wodzie, to popsikałam ją kilka razy perfumami ;) Niestety w niektórych miejscach, tam gdzie lakieru było więcej, porobiły się bąbelki, ale w końcu to spienione fale, zawsze zostawiają bąbelki na piasku, które po chwili pękają ;)


Głównymi bohaterami tego zdobienia są dwa lakiery Sophin. Nude nr 87 to mój totalny ulubieniec. Komponuje się idealnie z każdym kolorem, pięknie wygląda solo, ale jako tło pod stemple spisuje się równie dobrze. Dodatkowo kryje już po dwóch warstwach, szybko schnie i pięknie lśni :) To chyba mój ulubiony z całej gamy lakierów Sophin ;)

Błękit z kolei, to nr 361 i posiada nazwę Riviera. Pochodzi z letniej kolekcji Blue Lagoon. Jeśli o mnie chodzi, to jest moim totalnym letnim ulubieńcem. Nosiłam go w dobrych kilku zdobieniach. Solo również wygląda świetnie. Polecam serdecznie maniaczkom błękitu ;) Jeśli chodzi o właściwości, to spisuje się jak każdy inny Sophin - szybko schnie, kryje po dwóch warstwach i ładnie lśni nawet bez topu ;)


Jak wam się podoba moje zdobienie? Mam nadzieję, że spodobała wam się moja rozgwiazda 3D. Będę jeszcze kombinowała z takim wykorzystaniem piaskowych lakierów, myślę o sweterkach, albo pikowaniu ;) Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Dziękuję serdecznie firmie Cosmo Art za lakiery Sophin ;) praca z nimi to sama przyjemność :)






15 komentarzy:

  1. Przepiękne, od razu się weselej robi jak na nie patrzę :) Przypominają mi morze i gorące dni :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda to zdobienie! ;-) Rozgwiazda mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozgwiazda rzeczywiście dała ciekawy efekt :D Ogółem całość jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdobienie! morska piana wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt morskiej piany rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie! A ta rozgwiazda... Genialna! Nie wpadlabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienie :) bardzo ładne fale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzooo wakacyjne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet z bąbelkami efekt wyszedł świetny :) Masz racje, fale również zostawiają na pisaku bąble :D

    OdpowiedzUsuń