16 marca

Koronka i pistacja.

Witajcie ;)
W ramach czyszczenia folderu ze zdjęciami pokażę wam zdobienie, które nosiłam na początku września. Nic specjalnego, ale połączenie kolorów ogromnie mi się podobało :) Poza tym koronka... moja miłość <3 W dodatku kolory są bardzo wiosenne (ta pistacja!), więc dobrze że znalazłam je akurat teraz. U was też tak pięknie świeci słonko? <3



Jako bazę wybrałam dwa lakiery - seledynowy Carla 4D (nie jestem pewna numerka, chyba 311 ale jest troszkę starty) i nude Golden Rose Color Expert 06, a pod ostemplowane pazurki dałam saran wrap z tych właśnie dwóch lakierów. Nie mam pojęcia jakim lakierem stemplowałam, ale wiem że była to płytka BP-L020. A seledynowe perełki pochodzą z karuzeli z LadyQueen.


Jeszcze nie tak dawno dość często nosiłam długaśne paznokcie. Teraz wcale mi się nie podobają. Poza tym nawet jakbym chciała, to ostatnio mam dość osłabione paznokcie i na pewno nie utrzymałyby się takie długie szponki, zwłaszcza przy moim gapiostwie :D Krótkie są znacznie wygodniejsze i schludniejsze, ale nie wykluczam, że jak będę miała więcej czasu, to pokombinuję ze zmianą długości i kształtu ;)
Mam nadzieję, że nie przerażają was moje zasuszone skóry ;) 

Jak podoba wam się takie szybkie zdobienie? ;) Ja zakochałam się w odcieniu lakieru Carla, bo przywodzi mi na myśl lody pistacjowe! ;) 





12 komentarzy:

  1. Taaaak, też widzę lody pistacjowe :-) wciągnęłabym teraz gałkę :D albo dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne mani! u mnie dzisiaj istnie wiosenna pogoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobienie :) ja wolę długie paznokcie, no ale wiadomo, z krótszymi wygodniej :)

    Widziałam gdzieś Twój komentarz o brokatach. Do ich zmywania polecam metodę foliową, nie wiem czy próbowałaś, ale naprawdę działa :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdobienie, u mnie na paznokciach też gości pastelowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie :) Ten pistacjowy kolor wygląda ślicznie na twoich paznokciach :*

    OdpowiedzUsuń
  6. za koronkami to tak średnio przepadam ale połączenie kolorystyczne super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienie i bardzo łady odcień tego zielono miętowego kolorku :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta koronka ;) Ja muszę się w końcu zaczaić na to bornpretty, bo kurczę, postempelkowałabym co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie. Wyszło tak mozaikowo. Ta miętko do mnie bardziej przemawia :)

    OdpowiedzUsuń