13 listopada

Projekt paznokciowy: Zima z Owidią.

Witajcie :)
W końcu nadszedł ten dzień. Pamiętacie, kilka dni temu pytałam czy byłyby jakieś chętne i podałam ramy czasowe i tematy. Zgłosiło się mniej więcej 10 osób jak do tej pory, ale liczę, że może będzie więcej :)


1. Projekt rusza 30. listopada, a kończy się 10. stycznia. Potem nastąpi jeszcze głosowanie przez tydzień na najlepszą pracę.
2. Każdy tydzień rozpoczynam w poniedziałek. Notka będzie zawierała podsumowanie poprzedniego tygodnia i garść inspiracji na następne zdobienie.
3. Prace możecie wysyłać mi w formie linku w komentarzach pod wskazaną notką. Jeśli ktoś z jakiś powodów nie może wkleić linku do pracy (np nie prowadzi bloga), to proszę pisać na maila: carinne666@o2.pl. (proszę tylko o podpisanie się nazwą pod jaką obserwujecie bloga, bo ciężko mi będzie to ogarnąć).
4. Jeśli zgłosi się powyżej 15 osób, komisja wybiera 5 najlepszych prac z każdego tygodnia i po skończonym projekcie będzie głosowanie, w którym wyłonicie zwyciężczynię. 
Jeśli będzie mniej niż 15 chętnych, to będziecie głosować po każdym tygodniu i zwycięzcą projektu zostanie ta, która wygrała najwięcej tygodni.
5. Proszę aby osoby chętne zgłaszały się pod tym postem, a także proszę o udostępnienie podlinkowanego banneru gdzieś w blogrollu albo na fb, gdzie uważacie za słuszne ;)
6. Możecie dołączyć w każdej chwili trwania projektu.
7. Na zwycięzcę czeka mały upominek :)
8. Prace zgłaszane na projekt muszą być wykonane na jego potrzeby i nie powinny być wcześniej nigdzie zamieszczane!

Tematy i terminy:
1. 30.11 - 06.12 Mikołajki
2. 07.11 - 13.12 Pazurki w sweterku
3. 14.12 - 20.12 Świąteczna sceneria
4. 21.12 - 27.12 Cicha noc (pazurki wigilijne)
5. 28.12 - 03.12 Karnawałowe pazurki
6. 04.01 - 10.01 Prezent dla Owidii*

*(mani inspirowane jednym z moich prac, 8.01 mam urodziny, stąd prezent ;)

Dawajcie znać lakierowym koleżankom, im więcej tym weselej ;) Zwłaszcza, że nie są to trudne tematy i na pewno większość z was będzie i tak malowała świąteczne zdobienia. Serdecznie zapraszam was do wzięcia udziału :) Będzie mi bardzo miło :)


41 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, za chwilę umieszczę baner na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wiem, czy dam radę, bo w tym samym czasie jest inny projekt, ale wstępnie się zgłaszam. Baner wrzucę do najbliższego wpisu z serii "Internety", dam znać i podrzucę link, jak post się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie mi bardzo miło jak wspomnisz o projekcie, dziękuję :)

      Usuń
  3. biorę już udział w jednym, ale spróbuję, bo bardzo fajne tematy :D zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja też spróbuję i wezmę udział. Myślę że nie będzie aż tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, że się zgłaszam, już pędzę walnąć banner na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świąteczne projekty to moje ulubione <3 są najbardziej nastrojowe i zwiększają napięcie czekania na Gwiazdkę :)
    szkoda, że mam tak napięty grafik, że nie dam rady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :) ja też bardzo lubię świąteczne projekty, a w tym roku nie widziałam żadnego, więc sama postanowiłam zorganizować ;) szkoda że nie przystąpisz, na pewno zawyżyłabyś nam wszystkim poziom :D

      Usuń
  7. Szkoda, ale jestem przywalona pracą i nie dam rady publikować (malować na bieżąco pewnie też nie) :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, uwielbiam świąteczne klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny projekt, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super projekt, czekałam, na projekt grudniowy i oto jest:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też czekałam, ale się nie doczekałam, więc sama wymyśliłam projekt :D

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł, duże zainteresowane. Pozdrawiam dietomat.pl.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie umiem udostępnić Twojego baneru z projektu :-(, wypisuje mi że jest uszkodzony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej.. może to jakiś błąd, bo z tego co wiem inni nie mieli z tym problemu :( może spróbuj jeszcze raz później ;)

      Usuń
  13. Zgłaszam się choć biorę udział już w jednym projekcie... może ogarne to jakoś 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też biorę udział w projekcie Elizy ;) no tak wyszło, ale projekty są dosyć różne, więc może damy radę, nie mogłam przenieść terminu, bo to projekt świąteczny, więc musi być na święta :(

      Usuń
  14. ciężko u mnie z czasem, ale podoba mi się tematyka więc chętnie spróbuję swoich sił (baner jest śliczny) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) starałam się, choć grafik ze mnie baaaaardzo marny :D

      Usuń
  15. To ja też się zgłoszę :) Chociaż dalej nie wiem jak wyczarować sweterek, ale mam nadzieję, że do tego czasu coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm, a mi się wydawało, że się zgłaszałam, a to pewnie na fejsie :)
    No nic, robię to teraz. :)

    OdpowiedzUsuń