02 listopada

Eleganckie zawijaski.

Witajcie :)
Dziś pokażę wam jakie zdobienie nosiłam w Halloween. Uprzedzam, że z tym świętem nie ma nic wspólnego, no może jedynie kolorystykę ;) To nie tak, że nie lubię tego święta, bo w ubiegłym roku wykonałam aż trzy zdobienia, ale w tym roku nie miałam totalnie ochoty. Tak po prostu, nie lubię zmuszać się do czegoś skoro nie mam do tego serca, bo nic ładnego z tego nie wyjdzie ;) 




Bazą do tego zdobienia był prześliczny Color Club 975 Show Time, a srebrne stemple to Avon Metallics o nazwie Platinum Petal. Nie miałam pomysłu na pozostałe wzory z płytki hehe006, którą dostałam do recenzji od sklepu LadyQueen, ale nagle mnie olśniło. Dodatkowo użyłam srebrnego bulionu, który również dostałam od firmy :)
Bardzo dobrze nosiło mi się to zdobienie :) A kuleczki trzymały się bardzo dobrze mimo sprzątania :)



Płytka wygląda tak, jeśli chodzi o właściwości, to "działa" jak każda płytka hehe, które osobiście bardzo lubię. Wszystkie wzorki idealnie się odbijają, nawet ten o dość dużej powierzchni żłobienia. Zdjęcie moich prób na kartce jest rozmazane, ale niestety mam tylko jedno, bo zaczęło się ściemniać :(


Jeśli podoba wam się moje zdobienie to zapraszam was na zakupy w LadyQueen. Płytkę hehe006 znajdziecie tutaj, a karuzelę z srebrnym i złotym bulionem tutaj, a dodatkowo mam dla was kod zniżkowy:


Mam nadzieję, że zdobienie przypadnie wam do gustu tak jak mnie :)






10 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie! Kuleczki są dopełnieniem całego zdobienia, dobrze, że po nie sięgałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :-) bulion dodaje elegancji :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie Ci to wyszło :)
    choć ja jakoś niespecjalnie lubię się z bulionem. ale chyba dlatego, że po prostu mnie wkurza jak on odpada :p

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne! :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo :)
    Ja także klimatów Halloween nie czuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te paznokcie! (trochę kojarzą mi się z ośmiornicą w głębinach - a ja uwielbiam ośmiornice :d)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stworzyłaś prześliczne mani. Bardzo gustowne

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesienne zdobienie, przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jesienne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń