04 października

Lecą złote liście z drzew...

Witajcie :)
Dziś bardzo szybki post. Piszę z komputera taty, bo laptop mi się zepsuł i niestety mam tu tylko dwa zdjęcia mojego jesiennego mani. Dodatkowo są w dosyć słabej jakości, bo robiłam je pod wieczór, no i wyszło jak wyszło :( 
Moje jesienne mani od początku było pechowe, bo w drodze do szkoły bardzo uszkodziłam sobie paznokieć, co z resztą mogłyście zaobserwować na moim funpage na fb. I ogólnie gdy miałam te paznokcie, nastąpił splot bardzo niefortunnych zdarzeń, może dlatego nawet zdjęcia się nie udały ;D



Kiedyś gdy będę miała lepszy dzień, to na pewno powtórzę to zdobienie, bo sama koncepcja bardzo mi się podobała. Tło pod listki naciapałam gąbeczką przy pomocy 3 kolorów: żółtego, nude i rozbielonego pomarańczu. Perełki, których użyłam pochodzą z BPS i bardzo ich nie lubię. Te w najmniejszym rozmiarze nie są pomarańczowe, a miedziane i odbiegają kolorem od większych, a do tego rozmazują się pod wpływem topu. No i najważniejsze - złota (lub srebrna, bo w karuzeli są dwie opcje kolorystyczne) farba ściera się z tych perełek już w kilka godzin od nałożenia ich na paznokieć. Złote najpierw robią się srebrne, a potem czarne, a srebrne od razu wycierają się do czerni. Dlatego nie lubię ich stosować :(
Wzór listków pochodzi z płytki BP-30, którą otrzymałam w ramach współpracy. Możecie ją znaleźć tutaj. Nie będę się powtarzała: jak dla mnie wszystkie płytki BPS są świetnej jakości i każda dobrze się odbija :)

Dopiero teraz zauważyłam, że mam jeszcze uszkodzony lakier na kciuku... to był zdecydowanie bad nail day :(
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)



10 komentarzy:

  1. przepiękne jesienne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, podoba mi się ten delikatny złoty akcent na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Następne będą lepsze, same good nail days, aczkolwiek zdobienie jest ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba takie zdobienie! Idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś fantastycznego <3 jestem fanką tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie narzekaj, są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, swietne sa! Nie przejmuj sie, kazdemu sie zdarzy ten bad nail day :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To tło robione gąbką świetnie wygląda! Fajne zdobienie :) Nie przejmuj się kciukiem, zdarza się, ja to w ogóle mam pecha do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń