22 sierpnia

Wyniki rozdania :)

Witajcie :)
Na pewno jesteście ciekawe do kogo wędrują nagrody. Niestety miałam problemy ze screenami maszyny losującej, bo mój laptop nie robi screenów! Nie spodziewałam się tego, więc po prostu napiszę kto został wylosowany :)

Zestaw płytek otrzymuje...
Agnieszka W

Zestaw Rimmel otrzymuje...
martuus b

Zestaw Essence otrzymuje...
Ewelina Linka

Dziewczyny gratuluję wam i proszę o kontakt mailowy: carinne666@o2.pl. 
Jeśli nie zgłosicie się do mnie w ciągu 3 dni, to wybiorę innego zwycięzcę.
Dziękuję wam wszystkim za udział :)

Przykro mi tylko, że niektóre osoby zgłosiły się do rozdania, a nie spełniły moich wymagań. Niestety nie mogłam dopuścić takich zgłoszeń do losowania. I tak starałam się, aby warunki przystąpienia do konkursu nie były zbyt trudne, bo sama wiem jak czasem jest (obowiązkowy instagram, bloglovin... ja nie mam tam kont, więc nie mogę wziąć udziału). Myślałam, że obserwowanie i łapka na fb nie będzie trudna, ale dla niektórych tak było. No cóż, nie będę tego komentowała, bo nie warto psuć sobie nastroju ;)
Oczywiście nie mówię tu o ogóle, tylko o niektórych jednostkach :)

Dziękuję jeszcze raz za udział i gratuluję wygranej :)


5 komentarzy: