24 kwietnia

Projekt stemplowej maniaczki - tydzień 3 cz. I.

Witajcie kochane :)
Z drugim tygodniem się nie wyrobiłam, bo miałam okropnie trudny i bardzo ważny egzamin, a w przerwie od nauki malowałam na konkurs u B. Możecie się domyślić, że niewiele z tej nauki wyszło i napisałam kiepsko :D Za to na elegancki tydzień mam aż dwa zdobienia, miałam jeszcze pomysł na trzecie, ale na razie się powstrzymam, co za dużo to niezdrowo ;)

W sumie znalazłam czas na dwa zdobienia tylko i wyłącznie dlatego, że miałam w szkole nieszczęśliwy wypadek. Wyszłam z tego durnego egzaminu i spadłam ze schodów, szkoda że nie przed nim, to chociaż nie musiałabym go pisać :( Boleśnie stłukłam sobie kostkę, ale na szczęście jest tylko lekko skręcona, stłukłam też kolano u drugiej nogi :(
Ale nie będę wam tutaj marudzić, przechodzę do zdobienia :)


Mnie elegancja zawsze będzie się kojarzyć z czerwienią. Bardzo lubię ten kolor we wszystkich jego odcieniach. A połączenie ze złotem jak dla mnie zawsze wygląda dobrze, mimo że bardzo kojarzy mi się ze świętami :)
Do tego zdobienia użyłam lakieru Golden Rose Rich Color nr 45, ostemplowałam go złotym lakierem z Avonu z metalicznej serii i dodałam złote kuleczki z karuzeli z Primarka :).
A wzorek pochodzi z płytki Born Pretty Store BP-L007 Vintage Damask, która nawiasem mówiąc jest świetna jeśli ktoś lubi takie tapetowe wzorki, a ja bardzo lubię :)

Tradycyjnie mam dla was kod zniżkowy na zakupy w BPS:

Zapraszam was także do naszej kochanej RedRouge, która koordynuje projekt, możecie tam zobaczyć wszystkie zdobienia:klik!

Wam też czerwień kojarzy się z elegancją? Lubicie takie vintage'owe zdobienia? ;)


5 komentarzy:

  1. złoto z czerwienią zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zastanawiałam nad czerwienią, jednak klasyczna czerń wygrała. Śliczny stempelkowy wzorek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś widzę że mamy podobną kolekcję płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdobienie, złoto z czerwienią zawsze mega elegancko wygląda :) Zdrowiej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń