30 października

Krew lub lawa w zależności od interpretacji :)

Witajcie :)
Moje kolejne zdobienie na Halloween miało imitować ociekającą krew, ale bardziej przypomina mi to lawę :)



Do tego zdobienia użyłam szarego lakieru Lovely, który pociągnęłam matowym topperem, a następnie dodałam krwawe zacieki z piasku Essence ;) Chciałam aby krew odróżniała się wykończeniem i tak jakby 'odstawała' od tła. Niestety matowy efekt nie trzymał się zbyt długo, bo szybko się wyciera.

Szczerze mówiąc dla mnie to chyba jednak bardziej lawa niż krew ze względu na te błyszczące drobinki ;)

To zdobienie najmniej przypadło mi do gustu. Mimo że zdobienie wydaje się banalne to i tak spaprałam. Niestety zacieki nie wyszły tak jak chciałam, piasek był za gęsty i nie chciał się ładnie rozkładać na płytce za pomocą sondy. Na ostatnim zdjęciu na środkowym palcu efekt jest najlepszy, tak to właśnie miało być :D

Jutro pokażę wam moją trzecią i ostatnią propozycję, moim zdaniem najlepszą.

A wy macie jakieś propozycje na Halloween? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz