04 listopada

Jesienna odnowa paznokci.

Ostatnio moje paznokcie nie są w najlepszym stanie. Choć w sumie paznokcie jak paznokcie. Najgorzej jest ze skórkami. Póki co nie podejmuję radykalnych kroków, jednak same zobaczcie:


\

Paznokcie błyszczą się tylko dlatego, że wcześniej zostały wypolerowane. Obcięłam je najkrócej jak się dało tak aby zachować migdałka. Moje dziwne białe końcówki widać w całej okazałości. 
Nie będzie to nie wiadomo jaka pielęgnacja, chciałabym tylko zachować regularność w nakładaniu odżywki, masełka do paznokci i kremu.. Tak więc do końca listopada nie pomaluję paznokci.. no dobra, nie wiem czy dam radę, ale tak chociaz trzy tygodnie... ;) może się uda. 
Będę używała:

Odżywkę do paznokci z ceramidami stosuję już jakiś czas, bo chciałam dać odpocząć pazurkom od Eveline. A masełko wygrałam w rozdaniu i tak od czasu do czasu stosowałam, ale teraz obiecuję regularność, co najmniej trzy razy dziennie ;) a do tego nie będę drapała i obgryzała skórek..

Życzcie mi powodzenia ;)




2 komentarze: