05 stycznia

Otagowana ;)

Hej :)
Tak jak obiecałam, dziś dodam TAG. W końcu i do mnie dotarł, choć przewędrował już pewnie przez całą blogosferę.
Zasady są proste ;)

Libster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 

Zostałam nominowana przez Emilkę i Kasię z bloga EmKa beauty. Dziękuję dziewczyny :*

1. Dzień zaczynasz od...?

Hmm.. Ciężko stwierdzić. Jestem okropnym śpiochem i mam problem ze wstawaniem do szkoły. Jeżdżę ze znajomą, a ona zwykle lubi czekać pod moim domem 25-30 min przed rozpoczęciem lekcji. Ja jestem
'grymuła' i jeśli chodzi o słowa, to pewnie byłoby to 'cholera! nie zdążę'.

2. Ulubiony film?

Dużo filmów lubię, ciężko mi wybrać jeden. W moim rankingu znalazły by się wszystkie trzy ekranizacje 'Ani z Zielonego Wzgórza', 'Przeminęło z wiatrem', wszystkie części 'Harrego Pottera', 'Duma i uprzedzenie' oraz inne ekranizacje dzieł Jane Austen, ekranizacje Nicholasa Sparksa - 'Pamiętnik', 'Wciąż ją kocham', kilkakrotnie oglądałam 'Czarnego łabędzia', również zalicza się do ulubionych. Lubię też głupkowate komedie (Zuza, ty wiesz.. zwłaszcza nad ranem <3). Jak widać albo łzawe romansidła, albo kostiumowce, albo głupkowate komedie :)

3. Kawa czy herbata?

Kawa, ale z mlekiem i słodzona. Herbaty nie pijam. Nie lubię i już. Jak byłam mała to rodzice próbowali mnie zmuszać, ale miałam wręcz odruch wymiotny.Zdarzają się wyjątki, zieloną liściastą z dodatkami wypiję, Sagą z dziką różą, cytryną, miętą też nie pogardzę, ale nie daj Boże aby mi to ktoś posłodził ;). Dziwny człowiek jestem.
4. Morze czy góry?

Morze. Generalnie woda. Kocham pływać ;) nie musi to być morze, wystarcza mi staw u przyjaciółki <3

5. Ilość czy jakość? Na co stawiasz?

Zależy w jakiej kwestii, ale generalnie jakość.

6. Makijaż codziennie czy od święta?

Delikatny wykonuję prawie codziennie. Nigdy nie maluję się mocno, wyjątkowo na sylwestra czy zabawę sobie pozwalam, ale wolę naturalność. W zasadzie mogę się nie malować i często tego nie robię. Nie wstydzę się wyjść na ulicę bez makijażu, toteż nie ma tragedii teraz, gdy absolutnie oczu i okolic nie mogę malować. jedyne co robię codziennie to podkręcam rzęsy zalotką, teraz tez musiałam z tego zrezygnować.

7. Co zawsze masz w torebce?

Śmietnik :D, a na serio to wiele (nie)potrzebnych rzeczy. Lubię duże torebki i niestety pakuję do nich co tylko się da.

8. Wymarzony zawód?

Germanista. Choć mam jeszcze trochę czasu, to zdecydowałam już kilka lat temu. Może gdy będę studiowała to dołączę francuski lub szwedzki, albo ona na raz. Marzyłam o fińskim, ale musiałabym wyjechać aby go studiować, bo u mnie niestety nie ma. Z całą pewnością nie angielski. U mnie tak ze wszystkim, że im więcej osób ma, lubi, umie, tym bardziej mi coś brzydnie. Taki upór ;)

9. Sposób na relaks?

Piątkowa rozmowa przez skajpaja z przyjaciółką, wieczór z książką i zapachową świecą, weekendowe oglądanie tv z rodzinką, malowanie paznokci, kilkugodzinne leżenie w wannie z książką, mam wiele sposobów ;)

10. Kosmetyk, który możesz polecić z czystym sumieniem?

Odżywki Evelline, poleciłam je już wszystkim moim przyjaciółkom, te które się z nią zapoznały mogą polecać dalej :)

11.Kosmetyk, którego nie polecisz nigdy?

Nie wiem, czy jest taki. Generalnie każdy człowiek jest inny i na każdego kosmetyk może inaczej działać.


Nie wiem kogo tagować.. Wiele blogerek miało już z nim do czynienia, więc nie wiem czy chcą robić go kolejny raz. W każdym razie otaguję kilka (wiem jakie to krępujące, gdy ktoś pisze 'taguję wszystkich chętnych, a ja nie wiem, czy mogę..). Róbcie co uważacie, jeśli chcecie to dopowiadajcie, 

dziewczynę mojego chłopaka z bloga: http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/
Kasię z bloga: http://catherinessdiary.blogspot.com/
Agusiak747 z bloga: http://agusiak747.blogspot.com/
tamit24 z bloga: http://fallinnailove.blogspot.com/
Janelle z bloga: http://lakieromania-rzeczludzka.blogspot.com/
Kasię z bloga: http://kobieceszufladki.blogspot.com/
Astorię z bloga: http://astoria-cosmetic.blogspot.com/

i wszystkie inne, które widząc 'zapraszam wszystkich chętnych' jednak wstydzą się brać udział :) 

Moje pytania:
1. Postanowienia noworoczne?
2. Masz jakieś plany kosmetyczne związane z nowym rokiem? 
3. Twój kosmetyczny nałóg to..?
4. Słodycze czy owoce/warzywa?
5. Dawanie czy dostawanie?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Jakie kolory i wykończenia lakierów lubisz najbardziej?
8. Wolisz dokładnie wszystko planować, czy działaś 'na spontana' ?
9. Twój sposób na relaks?
10. Jak spożytkowałabyś milion wygrany w totka?
11. Twój ulubiony film/książka to..?

_____________
Rozdanie u Mani!



Nagrody są prześwietne. Zachęcam was do udziału w tym rozdaniu, a Mani gratuluję, że jest już z nami pół roku (tak samo jak ja) :).








6 komentarzy:

  1. ja ten tag już miałam chyba kiedyś na blogu, więc odpowiem tu :)

    1. Postanowienia noworoczne?
    - jak pisałam na FB: stawiać na jakość, a nie ilość; sukcesywnie zużywać zapasy; zapuszczać i dbać o włosy
    2. Masz jakieś plany kosmetyczne związane z nowym rokiem?
    - właśnie takie jak na górze. no i chciałabym zużyć więcej kolorówki :)
    3. Twój kosmetyczny nałóg to..?
    - hmmm.. zakupy? ;P
    4. Słodycze czy owoce/warzywa?
    - jeżeli mam wybierać z jedzenia, to wybieram drugie danie ;P a jeżeli z tych Twoich to kurczę nie wiem... wolę drugie danie xD
    5. Dawanie czy dostawanie?
    - jedno i drugie. trzeba doceniać i być docenianym ;)
    6. Jakiej muzyki słuchasz?
    - to już wiesz :D głównie metalu
    7. Jakie kolory i wykończenia lakierów lubisz najbardziej?
    - uwielbiam brokaty i drobinki.. a kolory bardzo różne, głównie intensywne i brudne.
    8. Wolisz dokładnie wszystko planować, czy działaś 'na spontana' ?
    - jedne rzeczy tak, inne tak :) zależy co.
    9. Twój sposób na relaks?
    - blogi, YT, Wold of tanks... a także kąpiel :)
    10. Jak spożytkowałabyś milion wygrany w totka?
    - kupiłabym mieszkanko jakieś małe, w którym zamieszkałabym z chłopakiem... jakiś wyjazd, kupiłabym trochę rzeczy, ale z umiarem :)
    11. Twój ulubiony film/książka to..?
    - film to Chmura (Die Wolke, niemiecki), mało znany, ale ciekawy z fajnym aktorem
    a książka to chyba Zbrodnia i kara, i książki szwedzkiego pisarza Johna Ajvide Lindqvista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa i zapraszam Cię do mojego tagu, może Ci się spodoba i na niego odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak ze wszystkim, że im więcej osób ma, lubi, umie, tym bardziej mi coś brzydnie. Taki upór ;)

    Mam tak samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już miałam ten tag u siebie, ale baaardzo dziękuję Ci za nominację :* wspomnę o niej w poniedziałkowej notce, odpowiedzi zamieszczę tutaj, poniżej:

    1. Postanowienia noworoczne?
    Nie mam żadnych postanowień- to raczej marzenia, czas pokaże czy się spełnią! :)

    2. Masz jakieś plany kosmetyczne związane z nowym rokiem?
    Zamierzam więcej uwagi poświęcić cerze i włosom no i...oczywiście malowanie paznokci! :D

    3. Twój kosmetyczny nałóg to..?
    Zdecydowanie: malowanie paznokci, zbieranie lakierów.

    4. Słodycze czy owoce/warzywa?
    Owoce!!!

    5. Dawanie czy dostawanie?
    Uwielbiam wymyślać prezenty- zdecydowanie dawanie.
    Jeśli coś dostać, to drobiazg- niezspodziankę wykonaną własnoręcznie :)

    6. Jakiej muzyki słuchasz?
    Każdej- oprócz techno.
    Uwielbiam Florence and the Machine, Oh Land (Polecam!), ale i ...Comę.

    7. Jakie kolory i wykończenia lakierów lubisz najbardziej?
    Nie mam ulubionego koloru: raz na jakiś czas jakiś odcień za mną chodzi, prześladuje mnie.
    Jeśli chodzi o wykończenia to zdecydowanie holo i velvet matte, jelly.

    8. Wolisz dokładnie wszystko planować, czy działaś 'na spontana' ?
    Ostatnio wolę planować, ale zostawiam sobie trochę luzu :)

    9. Twój sposób na relaks?
    Dokładnie opisałam w tagu: Mój sposób na relaks. http://fallinnailove.blogspot.com/2012/12/relaksu-czas-tag.html

    10. Jak spożytkowałabyś milion wygrany w totka?
    Część przeznaczyłabym na cele charytatywne, część dała rodzinie, a resztę zainwestowała.

    11. Twój ulubiony film/książka to..?
    Cykl "Północna Droga" i "Korona śniegu i krwi" E. Cherezińskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam morze. :) na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie.

    Zapraszam Cię na moje rozdanie. Do wygrania m.in. kosmetyki Miyo: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/01/urodzinowy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń