08 października

Cudeńka babuni

Hej :)
Dzisiaj się pochwalę jaką mam zdolną babcię :)
Moja babcia od dawna mnie inspiruje. Ma ogromne zdolności manualne. Nie sposób znaleźć ją z pustymi rękoma. Wiecznie coś ściboli, gotuje, ewentualnie czyta.
Od jakiegoś czasu babcia zajmuje się wyrobem biżuterii. Wcześniej wydrapywała pisanki, dziergała serwetki, sweterki, czego tam ona nie robiła..
W każdym razie postanowiła połączyć to co jej świetnie idzie - szydełkowanie z biżuterią. Oto co jej z tego wychodzi.






Czarno-żółte są moimi faworytami ;)
Jeżeli macie ochotę na takie posty to mogę wam jeszcze zaprezentować biżuterię robioną techniką sutasz (soutache) i więcej korali babci.

2 komentarze:

  1. Masz zdolną babunię:) Szaro-niebieska bransoletka jest moją faworytką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ja teraz mam fazę na te z kwiatuszkami, bo to nowość i dopiero pierwsza partia ;)

      Usuń