05 sierpnia

Lakier do paznokci Rapsodi (?)

Nie mam pojęcia co to za firma, dostałam w prezencie od znajomej fryzjerki.
Na żywo jest trochę żywszy i bardziej soczysty, na zdjęciu taki trochę zdechły.. Błękit lekko wpadający w turkus.
Nie wiem ile ma pojemności, podejrzewam, że dużo bo konkretna bańka :), nie pisze na nim nic.
Nie wiem także ile normalnie kosztuje, bo dostałam go w prezencie.

Ma świetne krycie. Czasem wystarczy jedna warstwa. Troszkę smuży, ale jest to widoczne tylko pod światło. Ma fajną konsystencje, umiejętnie rozprowadzony nie rozleje się po skórkach. Niestety mankamentem jest jego trwałość. Bez top coatu na wierzchu lakier niszczy się pod wpływem wody. Weszłam do basenu z lakierem na paznokciach, wychodząc mogłam zbierać jego kawałki pływające w wodzie. poodchodził płatami :(. Jednak dzisiaj pomalowałam na wierzch topem i odprysk zrobił się tylko jeden, na kciuku, a siedziałam w wodzie godzinkę z przechodem.
Mam jeszcze drugi lakier tej firmy, pomarańczowy, niebawem jego recenzja :)
Ps. Zna ktoś bliżej tę firmę? Ma ktoś jakieś kosmetyki? Piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz