26 czerwca

Zieleń i groszki. MoYou Mix and Match.

Jeśli chodzi o zieleń na paznokciach, to naturalnie używam tego koloru. Zwykle jednak ograniczam się do eleganckich szmaragdowych stempli, oliwki, albo butelkowej zieleni przy zdobieniach świątecznych. Limonkowej zieleni czy mięty nie miałam na paznokciach chyba od czasów liceum. Może dlatego tak dobrze nosiło mi się to zielone zdobienie (abstrahując od tego, że nosiłam je ponad tydzień ze względu na egzaminy :D).



Groszki też odeszły w zapomnienie jeśli chodzi o moje zdobienia. Kiedyś namiętnie robiłam je sondą, zwłaszcza przy okazji zdobień w stylu vintage. Ten kto jest ze mną mniej więcej od początku mojej twórczości, na pewno widział mnóstwo zdobień okraszonych białymi kropeczkami.

Może dlatego wzór kropek na płytce MoYou Mix and Match 04 od razu przykuł mój wzrok. Po raz pierwszy użyłam go do rajstopek na urodziny Żanety. Za drugim razem postanowiłam połączyć go z weselszymi kolorami.





Płytka MoYou Mix and Match 04 trafiła do mnie dzięki współpracy ze Sferą Lakiera. Jest to polski sklep internetowy, gdzie oprócz płytek MoYou możemy kupić wszystko czego potrzeba do stempli, czyli lakiery i stemple, a także produkty firmy Kinetics i Maga. 

Kolekcja Mix and Match zawiera wzory łączące różne style. Znajdziemy w niej wzory geometryczne łączone z kwiatami lub całopaznokciowe wzory składające się z fragmentów różnych wzorów. Płytka 04 składa się z sześciu całopaznokciowych patternów i dziesięciu pojedynczych wzorów. Możemy je łączyć, jako tło i wzór, lub używać osobno. Co o tej płytce pisze producent?

Poznaj Larę!
Mieszaj i łącz wzory na paznokciach z naszą najnowszą modną kolekcją. Ta nowa seria zawiera abstrakcyjne kształty, tropikalne, geometryczne wzory i wiele innych.
  • MoYou-London MIX & MATCH 04 zawiera 16 różnych wzorów.
  • Płytka ze stali nierdzewnej ma wymiary 6,5 x 12,5 cm i jest wyposażona w podkładkę z winylu, co zwiększa łatwość użycia.
  • Każda płytka jest w markowym opakowaniu ochronnym.
  • Wzory są wygrawerowane na płytce i pokryte folią ochronną, którą należy usunąć przed użyciem.
(Źródło:Sfera Lakiera)

Znowu będę się zachwycać, że każda seria ma swoją bohaterkę, a każda z nich ma swoje imię. Uwielbiam takie detale. Ogólnie jestem zadowolona z pracy z płytkami MoYou. Wzory są głęboko wydrążone, ładnie przenoszą się na stempel. Nic tylko stemplować ;)





Do swojego zdobienia wybrałam groszki oraz jeden z pojedynczych wzorów. Padło na serduszko, bo kropeczki w środku idealnie pasowały do całego zdobienia. Niestety rozmazałam je troszkę przy kolorowaniu. Jestem zachwycona tą płytką i na pewno wykorzystam ją wiele razy. Wzorki z palmami czy błyskawicami będą idealne na lato, zwłaszcza w połączeniu z neonami. 




Do zdobienia użyłam: 
pistacjowego Sophin 341
groszkowego Eveline 045
bananowego Eveline 040
bieli Golden Rose Color Expert 04
czarnego Born Pretty do stempli




Ja jestem bardzo zadowolona z płytek Moyou i mam ochotę na więcej! Dzięki uprzejmości Sfery Lakiera mam dla was kod na 6% zniżki przy zakupach. Sama na pewno skorzystam, bo mam kilka płytek na oku ;)


Fakt, że dostałam te produkty w ramach współpracy nie wpływa na moją opinię.

2 komentarze:

  1. Świetna ta płytka - takie kropeczki, paseczki czy krateczka bardzo często się przydają. U Ciebie w połączeniu z tymi ślicznymi odcieniami zieleni wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest to serduszko! :)

    OdpowiedzUsuń