08 grudnia

Śnieżna noc. Beauty Bigbang.

To zdobienie powstało w listopadowy wieczór, kiedy po raz pierwszy w tym roku spadł śnieg. Tego samego dnia wyciągnęłam z szafy świąteczne skarpetki - granatowe w beżowe śnieżynki i czerwone serduszka. Inspiracje czają się wszędzie :D


Z góry przepraszam was za dziwny odcień skóry, robiłam zdjęcia przemarzniętej dłoni po powrocie z zajęć ;)






Do stemplowania użyłam mojego ulubionego beżowego lakieru B. an iced cofee od Colour Alike. Często używam go zamiast bieli, bo nie znalazłam jeszcze idealnego białego lakieru do stempli. Czerwone akcenty to metaliczny B. a Rudolph. 










Płytka od Beauty Bigbang czekała prawie rok na recenzję, bo dotarła do mnie pod koniec marca, kiedy już było zbyt wiosennie na śnieżynki. Płytka BBB06 zawiera 3 wzory całopaznokciowe i 9 pojedynczych mniejszych wzorków. To moja pierwsza płytka z tego sklepu i mogę śmiało przyznać, że nie odbiega jakością od innych. Wzory są głęboko wyżłobione i w całości przenoszą się na stempel. Polecam.






Do zdobienia użyłam:
granatowy lakier Orly Midnight Show
beżowy lakier do stempli Colour Alike B. an iced coffee
czerwony metaliczny Colour Alike B. a Rudolph
płytka Beauty Bigbang 06


Zapraszam was do skorzystania z 10% zniżki na zakupy w Beauty Bigbang. 
Fakt że dostałam produkt do recenzji nie wpływa na moją opinię. 

6 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda! Bardzo podobają mi się śnieżynki w takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne śnieżynki! Powiem Ci, że ja nie mam problemów ze świątecznymi/zimowymi wzorami - chodzę w moich polarowych spodniach od piżamy, które są w pingwinki cały rok, jeśli tylko jest mi zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!Śnieżynki uwielbiam w każdej kolorystyce! Ja już mam kilka płytek BBB i z każdej z nich jestem b. zadowolona - świetna jakość i fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Twoje śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak nie kochać zimy gdy widzi się tak piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napatrzeć się nie mogę zawsze na śnieżynki :D

    OdpowiedzUsuń