05 grudnia

#paznokciowagwiazdka2018 - Śnieżynki.

Kolejny temat wyzwania to mój ulubiony - śnieżynki. Uwielbiam wszystkie śnieżne wzory i często noszę je zimą, bo łatwo je wystylizować. Pięknie komponują się ze wszystkimi kolorami i wykończeniami, można je nosić na elegancko, dlatego wiele moich koleżanek wybiera właśnie ten wzór, gdy przychodzą na paznokcie przed świętami ;) No i zawsze prezentują się efektownie, wiele razy dostaję pytania, czy sama je malowałam, raz nawet zapytał mnie o to konduktor w pociągu :D










Testuję właśnie nowy biały lakier, Golden Rose Color Expert 02. Wygodnie mi się nim maluje, ale krycie jest takie sobie, musiałam nałożyć 3 warstwy, bo prześwitywał. Do tego długo schnie, przy malowaniu drugiej warstwy pędzelek ściągał mi pierwszą robiąc dziury i smugi... Rzadko się zdarza, że zawodzi mnie jakiś lakier od GR.







Ostatnio dotarła do mnie nowa paczuszka współpracowa z BPS, gdzie znalazłam między innymi jednorożcowe cekiny i błękitny lakier do stempli. Stwierdziłam, że połączę je razem w tym zdobieniu. 
Cekiny jednorożca możecie kupić tutaj, klik! Te niedrogie maleństwa (kosztują ok 1.19$) są cudowne! Ja wybrałam kolor 7 ale oprócz tego jest do wyboru jeszcze 8 innych, bardziej lub mniej opalizujących. Ja wybrałam biało-błękitno-różowe, bo przypominają mi sople lodu w świetle słońca ;) i dlatego też wykorzystałam je w śnieżynkowym zdobieniu. Bałam się, że będą się przecierać lub top zgasi ich blask, ale nic takiego się nie stało. Kusi mnie aby spróbować jak będzie wyglądał cały paznokieć oklejony tymi cekinami i jak to się będzie trzymało.







Z kolei błękitny lakier do stempli pochodzi z serii lakierów termicznych do stempli. No właśnie... Wybrałam kolor BP-I01 Blooming Summer, bo na stronie wygląda jakby zmieniał się z jasnej szarości w błękit. W rzeczywistości zmienia się tylko o ton. Czasem na paznokciach tworzył mi się efekt gradientu, gdzie śnieżynki na czubkach paznokci były ciemniejsze, a dalej jasne, ale bardzo ciężko to złapać, bo dla kogoś kto nie wie, że kolor ma się zmieniać, będzie to kompletnie niewidoczne. 
Liczyłam, że lakier będzie prawie biały i uzyskam na paznokciach efekt znikających śnieżynek, pokażą się dopiero gdy będę miała zimną dłoń, w cieple zleją się z białą bazą. Szkoda.



Użyłam:
białego lakieru Golden Rose Color Expert 01
błękitnego lakieru do stempli BP-I01 Blooming Summer




4 komentarze:

  1. Zdobienie piękne! Mnie też zawiódł ten niebieski lakier, u mnie w ogóle nie było widać zmiany koloru...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki to i mój ulubiony zimowy motyw. Mogłabym je nosić w każdej konfiguracji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i elegancko wyglądają te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ten lakier nie jest taki, jak chciałaś, chociaż ja już zanim o tym przeczytałam widziałam różnicę w niektórych zdjęciach, ale myślałam, że mi się wydaje/to kwestia zdjęcia. Termiczne lakiery stemplowe są ekstra! Co do cekinów, to mnie przeraża pokrycie nimi całego paznokcia - jak się ich potem pozbyć? :D

    OdpowiedzUsuń