02 grudnia

Projekt #zimazowidia. BLOGMAS 2021

I znowu mamy grudzień... To nie tak, że ja lubię zimę. Wkurza mnie, że szbko robi się ciemno, jest zimno, ciągle leje (bo śniegu to u nas raczej nie uświadczysz, no chyba że po nowym roku), a jak już pada śnieg w święta to z deszczem i zaraz topnieje.... Jednak grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. Kocham Święta! 



A najbardziej ze wszystkich zdobień kocham te świąteczne. Kiedyś mówiłam, że śnieżynki i kwiaty... ale kwiaty już mi się przejadły. Je można nosić cały rok, a śnieżynki tylko 2 czy 3 miesiące w roku, dlatego może aż tak bardzo na nie zawsze czekam <3


W zeszłym roku próbowałam swoich sił w blogmasach, ale udawało mi się zachować regularność tylko na początku grudnia. Plany były zupełnie inne ;) w tym roku nie narzucam sobie presji blogowania, bo... właśnie wystartował projekt na moim instagramie. 

Wszystkie chętnie lakieromaniaczki zapraszam do wspólnej zabawy!

Zaczęło się... od końca, bo od nagrody. Udało mi się 2 razy wygrać konkurs OPI i dostałam 2 zestawy po 10 lakierów, które w większej części się powtarzają. Jedną dziesiątkę planowałam oddać, w ramach rozdania, więc czemu nie zabawić się we wspólne malowanie?




Razem z pomocą moich obserwatorek powstały 4 tematy. Opiszę każdy z tematów w kilku słowach i dodam inspiracje, które mogą Wam pomóc w razie braku weny.

1. Pierwszy śnieg 30.11. - 06.12.


Tytuł wziął się stąd, że akurat gdy myślałam nad projektem padał pierwszy w tym roku śnieg. Stopniał równie szybko jak się pojawił. W pierwszym tygodniu malujemy po prostu śnieżynki. Śnieżynki w każdej postaci: białe, kolorowe, na ciemnym tle, połączone z geometrycznymi motywami albo abstrakcją... a może śnieżynkowe ciasteczka albo śnieżynki jako ozdoby choinkowe?




2. Zimowy krajobraz 07.12. - 13.12.


Wzięłam za punkt honoru, że skoro organizuję wyzwanie dla polskich obserwatorek, to tytuły też muszą być po polsku... ale cały czas gdy myślę o tym tygodniu wyzwania, to chodzi za mną piosenka "Walking in the Winter Wonderland". A temat to podpowiedź od Marty @piontkowaa. Chciała temat, w którym będzie można zastosować gradient - proszę bardzo <3
Wszelkie choinki, ośnieżone drzewka, las zimą, a może nawet zorza polarna - to wyzwanie kreatywne dla Was.




3. Zimozielone 14.12 - 20.12.


To chyba mój ulubiony temat. Uwielbiam motyw ostrokrzewu (pamiętajcie, ostrokrzew to nie jemioła! bardzo denerwuje mnie gdy ktoś na te ostre listki z czerwonymi kuleczkami mówi jemioła...) oraz innych zimowych gałązek czy roślin, najlepiej w połączeniu ze śniegiem. W tym tygodniu nie zabraknie również miejsca dla czerwonych kwiatów gwiazdy betlejemskiej czy iglastych gałązek choinki. 
Miałam małą zagwozdkę jak nazwać ten tydzień. Myślałam po prostu o "zimowych gałązkach", ale zaraz po "zimowym krajobrazie" tak jakoś mi to nie grało... Stąd "zimozielone", bo tak się mówi na gałązki, które są zielone przez cały rok. Może jest na sali jakiś botanik, który mnie poprawi jeśli coś pokręciłam z nazwą (nigdy nie obrażam się za konstruktywną krytykę) ;)




4. Inspirowane 21.12. - 03.01.


Kto zauważył, że ten "tydzień" wyzwania, to tak na prawdę dwutydzień? Brawo. Specjalnie wydłużyłam ostatni temat, bo akurat zahacza o święta, a wiadomo jak jest w tym napiętym czasie. Zamiast malować paznokcie myślimy o lepieniu pierogisów i pierniczkach. Poza tym może na Święta macie ochotę na jakieś specjalne paznokcie, a nie narzucone przeze mnie ;)
Inspirowane to pomysł Pauliny Lakiernia Pulinki. Doradziła mi inspirowanie się moimi zdobieniami jako temat projektu, ale moja wrodzona skromność (taa ;)) podpowiada, że lepiej będzie, jeśli w tym tygodniu będziemy się po prostu inspirować zimowymi paznokciami znalezionymi w internecie, czy to na instagramie czy na blogach i będziemy w ten sposób wspierać różnych twórców. Nie wiem jak wy, ale mój folder z zapisanymi na Insta pęka w szwach ;) Oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli zainspirujecie się którymś z moich zimowych zdobień (trochę ich już namalowałam przez te lata).


Wybrałam dość łatwe tematy, aby każda z Was, która tylko ma ochotę mogła przyłączyć się do wspólnej zabawy, nie tracąc masy czasu na wymyślne zdobienia. Poza tym tematy są bardziej zimowe niż świąteczne - zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy podchodzą do tematu Bożego Narodzenia tak samo, a śnieżynki czy zimowy las nie są związane z kwestiami wiary.


Nagroda

Główną narodą jest zestaw 10 klasycznych lakierów OPI w urodzinowym opakowaniu. Lakiery są nowe, nie były przeze mnie używane. Sama dostałam je jako nagrodę w konkursie organizowanym na Instagramie @opi.poland i chcę je przekazać dalej. Główna nagroda zostanie przyznana za najlepsze zdobienie (lub najlepsze zdobienia). Oprócz mnie decydować będzie moja osobista komisja. 

Poniżej możecie zobaczyć jak mniej więcej wygląda taka nagroda. Na zdjęciu mój zestaw, lakiery w tym do wygrania nieco się różnią.

Oprócz nagrody głównej pojawią się nagrody pocieszenia w postaci zestawów lakierów (za frekwencję, zaangażowanie czy jako wyróżnienie). Będą to nowe lakiery takich marek jak OPI, Golden Rose, Essie czy A England. Prawdopodobnie pojawi się również coś do stempli. Raczej nie przewiduję lakierów hybrydowych, ale jeśli wygra osoba, która maluje hybrydami, to pomyślę o ufundowaniu nagrody. 

Oczywiście w projekcie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie lub posiadające zgodę opiekuna. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski, do paczkomatu Inpost. 



Co myślicie o projektach paznokciowych i wspólnym malowaniu? Ja już dawno nie brałam udziału w żadnym, więc jeszcze bardziej cieszy mnie to, że mogłam go stworzyć od podstaw <3 

Przy okazji zapraszam na mój Instagram, gdzie codziennie otwieram kalendarz adwentowy Essie. To mój pierwszy kalendarz adwentowy z czymś innym niż czekoladki, dlatego strasznie się jaram :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz